Pomoc


Instrukcja WebPOS

Opis programu WebPOS Program, który odpowiada za sprzedaż, obsługę klienta, przyjmowanie dostaw oraz spisy z natury w sklepach detalicznych. Program może także obsługiwać większość rodzajów branż oraz stoisk. Pobierz instrukcję w formacie PDF → Program WebPOS wymaga zalogowania się użytkownika, który wcześniej został wprowadzony w programie centralnym IntegratorPOS lub w ERP, a którego lista użytkowników jest importowana. Pracownik zalogowany w […]

instrukcja programu webpos pdf

☝ Marka K2online.pl

K2online.pl jest firmą i marką techniczno-badawczą. Dysponujemy ponad 20 letnim doświadczeniem branżowym w obsłudze sieci handlowych, w zakresie dostarczania i wdrażania oprogramowania do kontroli, i zarządzania sprzedażą. Produkujemy rejestrator K2online, który zbiera ważne informacje o życiu sklepu oraz eksportuje je do serwisu internetowego K2online.pl K2online.pl to również serwis internetowy, który przetwarza importowane dane. Gromadzone informacje służą do przygotowywania raportów analitycznych […]


☝ Dlaczego K2online?

Dlaczego warto korzystać z serwisu internetowego K2online? Podstawową potrzebą osób zarządzających siecią handlową jest dostęp do bieżących informacji o sytuacji w podległych sklepach. Dane sprzedażowe, stan zapasów magazynowych są bardzo ważne i stosunkowo łatwo je uzyskać z systemów sprzedażowych POS. Do uzyskania pełnego obrazu „życia sklepu” potrzebnych jest znacznie więcej danych. W naszej dotychczasowej praktyce często posługujemy się arkuszem oceny […]


📈 Zwiększ skuteczność

Metody zwiększania skuteczności działania sklepów. Oczywistymi elementami jest lokalizacja sklepu oraz oferowany klientom asortyment. O tym jednak nie będziemy pisali, gdyż zależy to bezpośrednio od właścicieli. Pracownicy Bez wątpienia najważniejsza jest załoga. Sukces sprzedaży zależy w głównej mierze od zaangażowania pracowników. Bardzo ważne są: jasno sformułowane zadania, przekazana wiedza na temat strategii firmy i metod obsługi klientów oraz czytelny system […]


📈 Potencjał sklepu

Wg informacji GUS, w Polsce działa ponad 300.000 placówek handlu detalicznego. Oficjalnie, na koniec roku 2011 było ich prawie 345.000. Większość spośród nich (90%), to sklepy których powierzchnia nie przekracza 100m2. Oznacza to, że przeciętny sklep ma powierzchnię około 60m2. Miesięczne koszty utrzymania takiej placówki są zróżnicowane, jednak można przyjąć kwotę 25.000 zł jako wartość minimalną. Jakie muszą być obroty […]