Rejestrator czasu pracy
Rejestrator czasu pracy – K2RCP jest jednym z elementów systemu analizy i zarządzania ruchem w Państwa firmie. Standardowymi funkcjami K2RCP są:
- rejestracja wejść i wyjść pracowników
- sporządzanie raportów za dowolny okres dla pojedynczych pracowników i dla całego zespołu
- kontrola dostępu do pomieszczeń poprzez sterowanie elektrozworami i zamkami elektromagnetycznymi
Przykładowy raport czasu pracy i screeny z systemu k2online.pl
- Raport czasu pracy
- Rejestrator Czasu Pracy – System online
- Rejestrator Czasu Pracy – System online
- Rejestrator Czasu Pracy – System online
Innymi elementami systemu zarządzania ruchem osób w Państwa sklepie (w pomieszczeniach firmy) są Lokalizator Pracowników oraz moduły „Detekcja kolejki” i „Zliczanie klientów”.
Cena rejestratora czasu pracy wraz z 5 szt. kart RFID i montażem wynosi: 870 zł
W cenę nie są wliczone opcjonalne elementy:
- Instalacja okablowania UTP do mającej połączenie z Internetem sieci LAN – 5 zł za 1 mb
- Dodatkowe karty RFID wraz z dodaniem ich do systemu – od 3 zł
- Rozszerzenie K2RCP do komunikacji przez sieć WiFi 150 zł
- Rozszerzenie K2RCP do komunikacji przez GSM 310 zł
Nasza firma może dostarczyć Państwu elektrozwory i/lub elektrozamki umożliwiające realizację funkcji kontroli dostępu.
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.
Ceny nie zawierają podatku VAT.
Kalkulacja kosztów zestawu nie uwzględnia wykonania okablowania sieci komputerowej w siedzibie klienta.
Udzielamy rabatów przy większych zamówieniach.