✅ System lojalnościowy K2onlinePOS


system-lojalnosciowy-webposSystem lojalnościowy K2onlinePOS jest nowatorskim rozwiązaniem, które oferując klasyczne możliwości identyfikacji stałego klienta, wprowadza najnowocześniejsze metody.

Typową metodą identyfikacji klienta jest karta, wyglądem zbliżona do karty płatniczej. Kodem konsumenta jest najczęściej nadrukowany kod kreskowy. Niekiedy używany jest pasek magnetyczny lub wbudowany w kartę chip.

System lojalnościowy K2onlinePOS akceptuje stosowane tradycyjne identyfikatory.

Proponujemy jednak uzupełnienie ich o nowe powszechnie dostępne oraz używane narzędzia.

Mowa tutaj o telefonach komórkowych oraz aplikacjach w nich zainstalowanych.

Dowolny współczesny smartphone a także większość powszechnie używanych telefonów komórkowych korzysta z możliwości dostępu do internetu. Do tego celu używana jest wymiana danych w sieci komórkowej oraz łączność przez sieć wi-fi lub w ramach łączności bluetooth.

System lojalnościowy K2online pozwala na wykorzystanie ww. funkcji do identyfikacji właściciela telefonu komórkowego.

Każde rozwiązanie wdrażanego systemu lojalnościowego wymaga ścisłego przestrzegania przepisów ochrony danych osobowych. Dlatego firma korzystającą z naszego rozwiązania musi przygotować regulamin systemu lojalnościowego oraz dokonać wymaganych zgłoszeń i rejestracji w GIODO.

system-lojalnosciowy-k2online

Wdrożenie systemu lojalnościowego K2online umożliwia korzystanie z wielu funkcji:

  1. autoryzację zakupów i uprawnień klienta,
  2. rozpoznawanie obecności klientów w sklepie,
  3. rozpoznawanie obecności klientów przebywa-jących obok sklepu,
  4. rejestrowanie czasu przebywania w salonie lub jego sąsiedztwie,
  5. wysyłanie informacji typu newsletter,
  6. wysyłanie informacji typu SMS,
  7. wysyłanie informacji do aplikacji w telefonie,
  8. definiowanie form, sposobów i częstotliwości komunikowania się z klientem lub dla grup klientów,
  9. dostęp klienta do indywidualnego konta w serwisie internetowym.

Dodaj komentarz