Integracja
Integracja produktów k2online
& Enova365
WebPOS to najlepszy wybór dla firm korzystających z enova365, które szukają stabilnego, elastycznego i w pełni zintegrowanego systemu sprzedażowego – zarówno w punktach stacjonarnych, jak i w sprzedaży mobilnej.
W ramach współpracy systemu sprzedażowego WebPOS z oprogramowaniem ERP enova365 oferujemy rozbudowaną i niezawodną integrację, skupioną na obszarach sprzedażowych i magazynowych. To rozwiązanie dedykowane firmom detalicznym i sieciom sklepów, które potrzebują pełnej kontroli nad obiegiem towarów, dokumentów oraz stanów magazynowych – w czasie rzeczywistym.
Zaufali nam m.in.:


Zakres integracji
Dwukierunkowa
synchronizacja danych
Integracja działa dwukierunkowo. Rozwiązanie jest skalowalne i przystosowane do dalszej rozbudowy – zarówno w zakresie danych, jak i funkcji.

Tryby wymiany danych – elastyczność i wydajność
System umożliwia dwa tryby wymiany danych:
- Tryb triggera (zdarzeniowy) – dokument wprowadzony np. w sklepie zostaje natychmiast przesłany do enova365. To idealne rozwiązanie, gdy kluczowy jest natychmiastowy dostęp do danych z poziomu centrali.
- Tryb cykliczny (CRON) – dokumenty są przesyłane w określonych odstępach czasu. To pozwala m.in. na ich weryfikację, edycję lub korektę przed synchronizacją z ERP.
W obu przypadkach komunikacja odbywa się za pośrednictwem niezależnych, wzajemnie komunikujących się webserwisów po stronie WebPOS i enova365.
Niezawodność i kontrola jakości
System posiada wbudowany dziennik zdarzeń, który:
- monitoruje wszystkie wyjątki w działaniu integracji,
- generuje automatyczne powiadomienia o błędach,
- zapewnia pełną kontrolę nad poprawnością i terminowością przesyłania danych.
To rozwiązanie klasy enterprise, które eliminuje potrzebę ręcznych interwencji w codziennej pracy.

Integracja WebPOS z enova365 to najbardziej kompleksowe i dopracowane rozwiązanie dostępne w Polsce. Łączy nowoczesny system sprzedaży z zaawansowanym ERP, zapewniając pełną automatyzację procesów, oszczędność czasu i maksymalną kontrolę nad biznesem.
Przykład działania
obsługa dostawy

Korzyści biznesowe
- Rzeczywisty obraz stanów magazynowych w czasie rzeczywistym, dostępny dla działów logistyki, zakupów i zarządu.
- Automatyczna synchronizacja zmian cen detalicznych z enova365 do punktów sprzedaży.
- Błyskawiczne przetwarzanie dokumentów, bez opóźnień i konieczności ręcznej synchronizacji.
- Zwiększona kontrola nad procesami dostaw, sprzedaży i stanów magazynowych.
Możliwość integracji z innymi systemami
Zestaw webserwisów w ramach K2online umożliwia również integrację z innymi platformami, takimi jak:
- sklepy internetowe (e-commerce),
- platformy sprzedażowe (np. Allegro),
- systemy logistyczne i kurierskie,
- narzędzia lojalnościowe (np. Synerise).

Chcesz wiedzieć więcej o produktach i systemach firmy k2online lub umówić się na prezentację rozwiązania?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.